BESTYRELSEN orienterer

Dato: 24-11-2014

Julearrangementet er selvfølgelig LØRDAG den 29. NOVEMBER 2014 - jeg beklager fejlen i først udsendte nyhedsmail.

Så er det blevet tid til lidt generel orientering fra bestyrelsen.

JULEARRANGEMENT
Som tidligere år afholdes et lille uformelt julearrangement, hvor der vil være gløgg og æbleskiver, og der vil selvfølgelig også være lidt guf og sodavand til børnene. I år afholdes arrangementet LØRDAG den 29. NOVEMBER 2014 fra kl. 16.00 til ca. 17.00 i Åsvinget 14. Bestyrelsen håber, at rigtigt mange beboere har lyst til at komme forbi og få en lille snak. Alle beboere er velkomne og medbring gerne børnebørn og/eller bedsteforældre. Tilmelding er ikke nødvendig - bare mød op.

HJERTESTARTER
Bestyrelsen har besluttet at anskaffe en hjertestarter. Hjertestarteren vil blive placeret i Åsvinget 8, hvor alle beboere har adgang med deres nøglebrik. Det er bestyrelsens forventning, at hjertestarteren er på plads inden årets udgang. Det vil fremgår af hjemmesiden, når hjertestarteren er tilgængelig.

MALING AF TRAPPEOPGANGE
På generalforsamlingen i maj 2014 blev det besluttet, at trappeopgangene skulle friskes op. Henover efteråret har alle elevatorer fået en grundig hovedrengøring og alle stålflader er blevet renset og efterfølgende poleret. Og nu er anden etape påbegyndt. Anden etape består af maling af vægge, lofter, trappeopløb m.v. Det forventes, at malerne er på ejendommen frem til medio februar måned, og at arbejdet i de enkelte opgange tager 6-8 arbejdsdage.

Se eventuel yderligere information på foreningens hjemmeside (nyheder på forsiden).

NYE FORBRUGSMÅLERE
I august og september fik alle boligenheder udskiftet energi- og vandmålere. Det betyder, at der fremadrettet vil ske elektronisk aflæsning een gang årligt, og at de enkelte beboere løbende vil kunne følge eget forbrug via nettet. I løbet af den næste uge vil alle ejere modtage brev med brugernavn og adgangskode.

MOTIONSRUM
I oktober 2012 blev der etableret et motionsrum, som tilbud til de beboere, som synes det kunne være rart med et billigt alternativ til de traditionelle træningscentre. Et tilbud som over 70 beboere nu har takket ja til. Der er 10-12 brugere om dagen, jævnt fordelt over dagen - morgen, formiddag, eftermiddag og aften. Så der er stadig plads til flere. Det koster kun kr. 65 om måneden pr. person, og kr. 200 i indmeldelse (engangsbeløb som gælder for hele husstanden). Der er adgang/åbent fra kl. 05.30 til kl. 22.00.

Se eventuelt yderligere information vedrørende benyttelse m.v. på foreningens hjemmeside - under sektionen ejendommen.

LEDIGE PULTERRUM
Der er 2 ledige pulterrum af den type, som koster kr. 500 om året. Disse pulterrum er placeret i kældergangen og er 90*180 cm. Der er også 2 ledige kælderrum af den type, som koster kr. 375 om måneden. Disse er ca. 12 m2 og er placeret under trappen.

Hvis du er interesseret i at leje et af disse pulter-/kælderrum, så skal du kontakte bestyrelsen på bestyrelsen@ejerforeningen-aahaven.dk

EL-STIK i EGET PULTERRUM
Hvis man har behov for ekstra køle- og/eller frysekapicitet, så er det muligt at få etableret et el-stik i sit eget pulterrum. Etableringen koster kr. 2.500 inkl. moms, og måleren er forsynet med særskilt relæ og måler. Forbruget afregnes årligt.

Kontakt bestyrelsen hvis ovenstående kunne have din interesse.