VINDUESPOLERING - vigtig info

Dato: 15-09-2015

I forbindelse med skift af leverandør på vinduespudseropgaven har det været muligt at få en god aftale omkring indvendig polering af vinduespartierne. Det har gennem flere år været et stort ønske fra mange beboere, hvorfor vi i bestyrelsen håber, at mange vil tage imod tilbuddet.

Prisen afhænger af antallet af vinduespartier, herunder antallet af forsatsruder.

En "standard" lejlighed (dem som der er flest af) indeholder et stort vinduesparti (6 ruder) mod altan/terrasse, 1 sæt franske altandøre inkl. glasaltanværn samt 2 vinduespartier (4 ruder). Pudsning heraf - indvendigt alle steder og udvendigt på altan/terrasse - koster kr. 250, som afregnes direkte med vinduespudseren. Ved flere vinduespartier eller forsatsruder vil der være et tillæg. Ved færre vinduer vil der være et fradrag.

Den 16. september 2015 pudses alle vinduespartier, der kan nås fra lift. Det er desværre ikke muligt at få pudset vinduerne indvendigt denne dag, men allerede i næste uge den 22., 23. og 24. september vil vinduespudseren vende tilbage. Det er derfor vigtigt hurtigst muligt at aftale nærmere (dato og tidsrum) med vidnuespudser Nicolai på telefon 31 66 77 77.

Det kræver, at du som beboer er hjemme og kan lukke vinduespudseren ind. Aftal eventuelt med din nabo eller en anden i opgangen, at de åbner for vinduespudseren, hvis du ikke selv er hjemme.