Orientering fra bestyrelsen

Dato: 11-04-2013

Vinduespolering

Vinduespolering foretages næste gang den 24. april 2013. Det er samtlige glaspartier der kan nås fra liften, som skal pudses samt alle vinduer i stueetagen.

Det vil sige, at altanglasset vil blive pudset udvendigt, hvorfor eventuelle blomsterkasser der er placeret udvendigt skal fjernes.

Aflæsning af vand og varme

Aflæsning af vand- og varmeforbruget sker i starten af maj måned. Bestyrelsen har endnu ikke modtaget dato for aflæsningen, men dato vil blive oploadet på hjemmesiden, så snart den foreligger.

Generalforsamling

Ejerforeningens generalforsamling afholdes TORSDAG den 16. maj 2013 klokken 19.00 - nærmere info og indkaldelse vil blive fremsendt senere, men sæt allerede nu kryds i kalenderen.

Affaldsskakte vil blive lukket i uge 18

På grund af vedligeholdelse/behandling af gulve i affaldsrummene i kælderen, vil affaldsskaktene blive lukket fuldstændigt af fra mandag den 29. april til og med fredag den 3. maj 2013. Der vil blive opstillet affaldscontainere i kælderen, men affaldet skal altså bringes i kælderen af beboerne. Der kommer yderligere informationsskrivelse direkte til samtlige husstande.

Videoovervågning

På udvalgte steder i kælderen er det etableret videoovervågning, idet vi desværre har oplevet hærværk på cykler og trådhegn i kælderen. Der er selvfølgelig skiltet med overvågningen jf. gældende regler på området.